Om A2B Køreskole​

A2B Køreskole blev oprette i 2018 af Abdi, der ejer køreskolen og er din kørelærer.  I de 6 år der er gået siden begyndelsen har jeg haft mellem +400 elever.

Vi holder til i Munkebo og har eget undervisningslokale i Munkebo i Bycentret.

Jeg gør rigtig meget, for at min køreskole skal være lidt anderledes og bedre end andre køreskoler.  Jeg synes, at det skal være sjovt og hyggeligt at lære at køre bil, og du skal lære det, så du er helt tryg ved at køre bil, når du har fået kørekortet.

Om kørelæren

I A2B Køreskole møder du kun en enkelt ansat, nemlig mig, din kørelærer, Abdifatah Bashir, kaldet Abdi. Det er også mig, der ejer A2B Køreskolen.

Når du er elev her har du kun en kontakt. Det er mig, der står for teoriunder visning og for køre timer. Du kan spørge mig om alt, hvad der har med din undervisning at gøre.

Jeg er gift og har børn. Jeg har boet i Munkebo siden 2006. Køreskolen åbnede jeg i 2018.

For 6 år siden afsluttede jeg min uddannelse som kørelærer, og siden har jeg haft dejlig mange elever. Jeg lægger meget energi i at alle skal have en virkelig god undervisning, så de kan bestå køreprøven, og så de kan være gode og sikre bilister.