Book din køretime

Som eksisterende elev, kan du selv planlægge køretimer ud fra hvornår der er ledige tider. Når du har booket en tid, modtager du en email med informationerne om tidspunkt.

Vær opmærksom på, at du skal være elev før din booking bliver accepteret.

The AJAX failed or the nonce verification failed. If you encounter this error repeatedly, it is possible that access is being blocked by a security-related plugin. Please try changing the values of "Select the URL for AJAX on the public page" and "Select a function to validate the value of a nonce with AJAX on the public page" in Booking Package > General Settings.

Opret konto
Log ud
Rediger min profil
Bookinghistorik
Subscribed items
Tilmelde
Bookinghistorik
ID Booking Dato Kalender Status
Booking detaljer
Booking detaljer
Please select a service
Service details
We sent a verification code to the following address. Please enter a verification code.
Køreskole

Find et hold der passer til dig

Det er nemt at komme i gang, fordi der starter nye hold med plads til 12 elever hver 6. uge. så brug knappen herunder og find et hold der passer lige til dit skema.

• Teorien afholdes på Bycentret 201 i Munkebo.
  • Start kl.  17.00
  • Teorien er aktiv undervisning dvs ingen PC undervisning.