Tag dit kørekort
med et smil

A2B Køreskole:
- høj kvalitet i undervisning
- stor beståelsesprocent
- lave omkostninger

Book dine egne køretimer

A2B værdsætter fleksibilitet.
Har du travlt med studierne eller arbejdet,  så kan du som elev nemt selv booke tid til dine køretimer her

Hør fra glade elever

Se og hør hvad nogle tidligere elever fra A2B køreskole har at sige om deres oplevelse med undervisningen.

“Det har været en fornøjelse at være elev hos dig, en mega god kørelærer. ” Sami, elev

Find et hold der passer til dig

Brug øverste punkt til at finde et hold. Der er starter nye hold hver 6. uge, så kan du ikke finde et hold nu, så er der stor chance for at der kommer et nyt snart.

Du skal sende de sidste 4 cifre i dit CPR-nr. samt dit navn på sms 52881951

Manuel eller automatgear?

A2B Køreskolen tilbyder undervisning til kørekort i bil med manuelt gear og i bil med automatgear.

Generhvervelse af kørekort

Vi har et godt tilbud til dig, hvis det er aktuelt at generhverve kørekort, eller hvis du har fået kørselsforbud.

Se mere

Om kørelæreren

Mit navn er Abdi og jeg kan lære dig og andre unge mennesker at være tryg og sikker i trafikken. Her er 3 ting jeg værdsætter:

• tryghed og plads til at tage fejl
  • hyggelig stemning
  • glade elever bliver de bedste bilister

Nyheder

Kom forbi køreskoles Facebookside og følg med i hvad der sker fra dag til dag, og hvordan de andre elever oplever undervisningen.

Gå til Facebook